גורם מודיעיני בכיר: "לא לקחנו את כל הארכיון האיראני"

    קובי פינקלר No Comments on גורם מודיעיני בכיר: "לא לקחנו את כל הארכיון האיראני"

    בהמשך לחשיפת הארכיון האיראני על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אומר היום גורם מודיעיני בכיר כי ""הם לא יוכלו להתכחש. על כל מילה שלהם יש לנו 1,000 הוכחות מקוריות"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם מודיעיני חושף בצהרים בתדרוך לכתבים, מעט מהמבצע הנועז להשגת ארכיון האטום של איראן, שמעיד כי טהרן ממשיכה בתכנית הגרעין שלה במטרה להשמיד את ישראל.

    הגורם אומר שאיראן החביאה את הארכיון והציבה שמירה קפדנית מאוד שרק מעטים באיראן ידעו עליה. "לא לקחנו את כל הארכיון", סיפר איש המודיעין הבכיר. "קיבלנו כמות אדירה של חומר שמעולם לא הגיע לישראל ובהיקף אדיר, בשפה הפרסית, חומר מורכב ומאתגר מאוד" תיאר האיש.

    הגורם המודיעיני הבכיר הסביר, כי הארכיון של איראן נותן לישראל תמונה בהירה, ומהווה הוכחה לעצם קיומה של תכנית נשק איראנית, לצד תוכניות המשך ששותפות להן הדרג המדיני של איראן, וכן תכניות שמראות על ביצוע והמשך פיתוח הנשק "הם לא יוכלו להתכחש. על כל מילה שלהם יש לנו 1,000 הוכחות מקוריות", הסביר הגורם.

    ובתוך כך, גורם מדיני בכיר שהשתתף גם הוא בפגישה עם הכתבים אומר, כי עדיין לא ברור לחלוטין האם טראמפ יבטל את ההסכם, "הוא יודע להחליט ולקבל החלטות. טראמפ תומך מאוד בישראל ומגבה את ישראל. יש לו הבנה מלאה כלפי ישראל במיוחד אחרי שהצגנו לו את המסמכים". ימים יגידו.



    0 תגובות